Monday 26 November 2012

Rentetan Entri, Penyakit Tibi : Sanggupkah Anda Tinggal Sebilik?

Rentetan Entri, Penyakit Tibi : Sanggupkah Anda Tinggal Sebilik?


Assalamualaikum.. Sebelum mula buat kerja, nak publish entri ni dulu.. Pada Sabtu 17 November 2012 lepas, E'raz buat entri Penyakit Tibi : Sanggupkah Anda Tinggal Sebilik?.. Alhamdulillah untuk topik yang agak serius ni, ada yang respon.. Korang boleh klik SINI untuk baca komen mereka.. Soalan yang E'raz utarakan baru ialah "Sanggupkah korang tinggal sebilik dengan bekas penyakit tibi yang baru sahaja keluar daripada hospital? Betul atau tidak, kuman tibi ini akan hidup lama dalam badan walaupun dah keluar hospital?"

Mereka yang telah memberi respon adalah seperti di bawah.. Thanx for support dan E'raz dah masukkan link blog korang ke dalam Bloglist Khas Supporters.. 






7 comments:

  1. wahhh topik yg baik dibincangkan..

    ReplyDelete
  2. terlepas topik nie, saya takut juga ler

    ReplyDelete
  3. erm, bro..topic ni mmg menarik.walau dah tlepas tp nk bg pendapat ckt.
    Pada adie zaff, sebilik dengan orang yang mghidapi penyakit tibi adalah satu perkara yang perlu di elakkan tapi dalam masa yang sama ia tidak terlalu berbahaya walaupun ia merebak melalui udara yang ada dipersekitaran. Dalam masa yang sama,as a roomate lgkah yang perlu di ambil adalah segala barangan spt cawan dan peralatan peribadi,jangan lah angpa kongsi & kalo boleh try same2 jg kesihatan roomate cz bila dia shat, peratusan utk berjangkit adalah tipis.

    ReplyDelete
  4. bnyk yg kena tahu utk perlindungan

    ReplyDelete
  5. penyakit ni memang sume org taw mudah berjangkit dan susah nak sembuh sepenuhnya.

    ReplyDelete
  6. x tahu pulak penyakit tibi ni merbahaya, nanti saya try baca about penyakit ni.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.