Wednesday 21 November 2012

Kenapa ALLAH Merahsiakan Masa Depan?

Assalamualaikum.. Satu ayat menarik yang E'raz boleh sharekan bersama hari ni ialah " Allah merahsiakan masa depan untuk menguji kita agar berprasangka baik, merencana dengan terbaik, berusaha yang terbaik serta bersyukur & bersabar.. ".. Menarik kan.. InsyaAllah, bagi yang sedang berusaha untuk dapatkan sesuatu, berusahalah jangan putus asa.. Jika memerlukan kerjasama untuk kejayaan, berusahalah, bekerjasamalah dengan pasangan sebaik mungkin.. InsyaAllah..


#UntukDiriSendiriJuga

10 comments:

  1. betol jugak ek..kite selalu harap dpt tau ape ms depan kite..tp kt xsedar..nape Allah tentukan camtu..ada hikmah di sebaliknya..kalau tau..kompem2 kita xkan berusaha..

    ReplyDelete
  2. bila kita hidup dgn fikiran positif dan berprasangka baik. kita aknhidup lbh bahagia. apa perlu kita fikirkan negatif2.. kekal awet muda. haaaaa

    ReplyDelete
  3. betul tu...saya rasa tu sememang lebih baik...

    ReplyDelete
  4. SETUJU sangat ... kalau bg jerk semua free2 .. tak best jgk hidup nie kn ... ^^

    ReplyDelete
  5. Kalau kita tau apa yang ALLAH rencanakan untuk kita alangkah bertuahnya kita kan...Doa yang terbaik untuk kita semua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua yang tertulis, adalah yang terbaik.. Tapi jalannya, kita yang pilih..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.