Friday 9 November 2012

Isu Pengantin Materialistik

Isu Pengantin Materialistik! via @Adie Zaff


Terima kasih kepada blogger Adie Zaff sebab membuat entri Pengantin Materialistik.. Rasanya isu ini memang bertepatkan dengan dunia sekarang.. Tak perlu jelaskan dengan lebih detail, sebab rasanya semua orang dah tahu.. Jadi terpulang kepada pihak perempuan dan penjaga pihak perempuan akan menentu berapa 'harga' untuk satu perkahwinan.. Jangan la sampai dilabelkan jual anak.. Dalam rumahtangga atau perkahwinan ini, paling penting adalah restu dan rasa cinta / sayang.. InsyaAllah kebahagiaan tu menanti.. Jika ada duit lebih, gunalah untuk membina mahligai rumahtangga tu.. 

Mahu baca pendapat daripada Penolong Pengarah Bahagian Pengurusan Kariah Jabatan Agama Islam Wilayah, Mohd Radhi Abdul Ghani dan Kaunselor Berdaftar yang juga Pensyarah Psikologi dan Pendidikan Universiti Malaya (UM), Hushim Salleh, boleh ke blog Adie Zaff kerana beliau telah linkkan ke artikel asal..  

2 comments:

  1. pengantin mcm ni dh tipikal kan...

    ReplyDelete
  2. yep betol la , sbb yang nak kawin too menantu yang akan menjadi suami untuk anaknye jugak nanti :)

    mintak tolong follow blog aka saya =)
    http://anissmahdi.blogspot.com/
    THANKS :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.