Saturday 17 November 2012

HH Ajak Kenal Blogger Baru


Assalamualaikum dan Selamat Pagi.. Blogger HasrulHassan baru sahaja anjurkan satu Segmen : HH Ajak Kenal Blogger Baru.. Jadi dengan lapang di dada, E'raz terus join segmen ini kerana melalui segmen, kita dapat kenal ramai blogger di alam maya yang semestinya mempunyai pelbagai background.. Siapa-siapa yang berminat untuk join, boleh klik gambar diatas atau | HH Ajak Kenal Blogger Baru | ..

Salah satu syarat segmen ini ialah :-
Entri tersebut mesti ceritakan mengenai tujuan anda berblog, apa yang anda tulis dalam blog, sejak bila anda berblog dan apa jua yang ada kaitan dengan blog anda .... tak perlu letak citer artis lepak blog anda atau anda sebenarnya seorang selebriti .. tu tak perlu. Cukup hanya cerita anda sebagai blogger dan blog anda sahaja ye. Tak lebih dari 100 patah perkataan ... sapa lebih .... HH akan sebat dengan bulu ayam togel!.

Admin :-
E'raz mula berblog pada hujung November 2011.. Dengan kata lain, usia blog ini akan genap setahun apabila sampai hujung bulan ini.. Alhamdulillah, dalam masa hampir setahun, blog ini masih aktif.. Seperti entri-entri E'raz sebelum ini, tujuan E'raz berblog ialah kerana hobi dan minat.. Hobi? Ramai yang pelik dengan jawapan itu.. Tetapi sekarang, orang dah mula terima perkataan itu dalam berblog.. Minat seharusnya mesti ada untuk terus menghasilkan entri tanpa paksaan.. Bermula ingin memaparkan isu-isu semasa dan kata-kata motivasi, kadang-kadang blog ini memaparkan sedikit sebanyak kisah peribadi yang boleh dijadikan bacaan bersama disamping berkongsi pengalaman..


Ini merupakan kali kedua E'raz join Segmen | HASRULHASSAN.COM Ajak Kenal Blog.. Jika sebelum ini pada 30 Jun 2012 yang lepas..

4 comments:

  1. assalamualaikum eraz...selamat bersegmen yer...seronoknya mcm nak join sekali la ...:)

    ReplyDelete
  2. macam best je, hurm nk try take time la

    ReplyDelete
  3. sy join! :D slmt bersegmen, anyway.

    ReplyDelete
  4. in shaa allah, nnt nk join gak la. best segmen HH buat

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.