Monday 26 November 2012

Edisi SABAR : Internet Bermasalah


Assalamualaikum.. Tadi betul-betul saat menguji kesabaran.. Saat-saat sudah siap taip semua yang sepatutnya nak dipostkan, tiba-tiba internet bermasalah pula.. Lama juga duk main try PUBLISH.. Connected tapi tak jalan la.. Sebenarnya perkara ni menjadi-jadi kebelakangan ni.. Tak tahu la apa masalahnya.. Mungkinkah terlalu ramai yang guna broadband CELCOM di kawasan ni? Fuh! Sabar-sabar..

Sekali bila dapat post entri berkenaan, dua kali la pula publish entri yang sama.. Memang betul-betul diluar jangkaan.. Apa-apa pun lega la juga sebab berjaya juga publish entri yang nak di postkan tu.. Think positif! So boleh tidur.. Mungkin ni akan menjadi minggu yang sibuk dan stress! Dah boleh agak dah.. Tapi demi pengalaman, hadapi juga dengan tenang.. Insyaallah..

#GAMBAR diatas E'raz snap skrin laptop masa nak publish entri tentang SENARAI 12 LAGU YANG LAYAK KE ANUGERAH JUARA LAGU KE - 27.. Good Luck untuk PATAH SERIBU - SHILA AMZAH.. Persembahan Shila Amzah memang terbaik tadi.. Hafiz dengan jayanya berjaya dengan dua lagu.. AJL 27 nampaknya didominasikan oleh kaum Adam.. Kaum Hawa hanya diwakili oleh Shila Amzah, Yuna, Adira dan Stacy.. AJL 27 akan berlangsung pada 06 November 2013..

Published with Blogger-droid v2.0.9

9 comments:

  1. samalahh kita... tadi pun internet buat hal.. lambat nak bw blog blogger-2...

    ReplyDelete
  2. celcom memang selalu buat hallah .

    ReplyDelete
  3. belogisam pakai streamyx,, power ok

    ReplyDelete
  4. biasalah tu.. internet masalah.. memang x dapat di elakkan.. nasib baik x poblem selama nya.. =P

    ReplyDelete
  5. memahaminya...mula2 mmg asyik naik berang je...lama2 dah lali pun

    ReplyDelete
  6. sabarlah nak wat camne... huhuhu nampak gayanya kena tukar kepada streamyx...

    ReplyDelete
  7. masa kat rumah mak ayah, memang guna streamyx.. tp bila dah masuk rumah sewa, tukar la broadband.. ;)

    ReplyDelete
  8. AT selalu terjadi hal ni.. dah komplen pun macam takde apa.. ada ka patut cuaca dipersalahkan.. huh..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.