Thursday 1 November 2012

Alhamdulillah Kau Dah Kembali NORMAL !

Alhamdulillah Kau Dah Kembali NORMAL !


Apa kaitannya dengan gambar telefon diatas? Ini merupakan entri personal.. Memang aku betul-betul bermasalah dengan telefon di atas.. Tapi kesian pulak telefon ni dipersalahkan.. Masalah utama rupa-rupanya 'IBU' kepada telefon-telefon yang ada di pejabat ni.. So bila 'IBU'nya di baikpulih, maka 'anak-anak'nya pun pulih la..

Jika korang dapat masalah ni, mesti korang bengang jugak.. Mana taknya, korang dah dial betul-betul no. orang yang nak korang call, tapi alih-alih, orang lain yang jawab.. Lebih tak best lagi, bangsa lain yang jawab.. Banyak kali berlaku.. Sampaikan aku terpaksa guna handphone aku kalau ada hal urgent.. Malas nak pegi ke meja staf-staf lain..  

4 comments:

  1. sila ucapkan tahniah pada telefon tu ye :)

    ReplyDelete
  2. fuhhh..kelegaan di situ. kalau setakat line tu pergi kt kwn2 kita xpe lg kan. huhuhuhu. telefon ni mmg satu kemudahan. susah nak communicate kalau xde phone

    ReplyDelete
  3. ooo...
    kalau ibu bermasalah, anak2 pun bermasalah juga ye..=p

    ReplyDelete
  4. memahaminya...hehhee... =)
    tak de telefon ni, byk kje xjalan

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.