Monday 19 November 2012

Aku Ngaku Aku Salah!

Aku Ngaku Aku Salah!


Aku ngaku aku salah? Gambar kasut? Apa kaitan?? Haha.. Pertama sekali nak bagi nasihat.. Sesiapa yang beli barang baru sebagai contoh terdekat ialah kasut, pakailah terus.. Jangan nak disimpan-simpan.. Jika di simpan tanpa letak dalam kotak atau di balut dengan apa-apa, ini la jadinya.. Kasut ni, aku baru je start pakal minggu dua minggu lepas.. Tapi dah jadi camni.. Kenapa?

Sebenarnya kasut ni dah dibeli setahun lebih yang lepas.. Pakai dalam dua kali je.. Alasan, saiz cam besar sikit so kena beli stokin tebal.. Tapi bermula dua minggu lepas, boleh je aku pakai dengan stokin nipis.. Haha.. So! Di sebabkan dah lama tak pakai dan diletakkan dalam rak kasut tanpa masukkan dalam kotak serta sarung nya, jadi camtu la kulitnya.. 

Moral of the story, walaupun kasut tu berjenama, simpan la elok-elok jika nak simpan.. Pastikan disimpan dengan cara yang betul.. Ataupun paling senang, pakai je la terus.. Tak payah simpan.. Jika tidak jadi cam aku, simpan punya pasal, leh pakai dua minggu je.. Haha.. Kena beli baru dah.. 

Pesanan khidmat masyarakat daripada Blog Mr. E'raz Fadli!

9 comments:

  1. tula.. sayang kasut lagi.. tapi bg mcm2 alasan lain ye..hehe jn marah haa

    ReplyDelete
  2. hhehehe itu tandanya kene pegi beli kasut baru lagi tu dik hehe.. btw thanks sbb selalu support blog MD.. mak dah masukkan blog ini dalam bloglist mak dara ;)

    ReplyDelete
  3. erm oyye pon terkena bila sem break,,oyye simpanla tali pinggang,, erm camtulah,, main letak dalam box,,rosak,,xcrmat,,nmpak simple,, tapi bermakna bila kita perlukan,,

    ReplyDelete
  4. salamah dengan kak mia. kasut dan handbag bonia yang disimpan malas nak pakai akhirnya reput sendiri... huhuhu

    ReplyDelete
  5. hehe setuju sgt2!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.