Sunday 18 November 2012

6 Lagu Terbaik Separuh Akhir 2 Muzik-Muzik 27

18 November 2012 : 6 Lagu Terbaik Separuh Akhir 2 Muzik-Muzik 27 Yang Mungkin Layak Ke AJL 27!


Anak Kampung (One Nation Emcees & Jimmy Palikat), Lagu (Bedroom Sanctuary), Terukir Di Bintang (Yuna), Tanpamu (Amir Jahari), Ombak Rindu (Hafiz & Adira) dan Tapi Bagaimana (Spider) merupakan 6 lagu yang mendapat markah tertinggi untuk Separuh Akhir 2 Muzik-Muzik 27.. Jika ada rezeki mereka, dapat la ke peringkat Akhir AJL 27.. Tapi selalunya, tak semua yang disenaraikan markah tertinggi untuk siri separuh akhir yang akan berjaya ke AJL sebab mereka perlu bersaing dengan lagu untuk Separuh Akhir 1 dan 3.. Dimaklumkan hanya 12 lagu sahaja yang akan mara ke peringkat akhir AJL 27!

Yang kurang bernasib baik malam ini : Angkasa (Diandra Arjunaidi), Sesaat Kau Datang (Ramlah Ram & Sleeq), Terlalu Mencintaimu (Suki), Hatiku Milikmu (Nera) dan Sebelah Jiwaku (Jaclyn Victor)..

Jika ingin ketahui 6 Lagu Terbaik Separuh Akhir 1 Muzik-Muzik 27

3 comments:

  1. knp lagu suki tak masuk??? lagu suki lg best berbanding dgn lagu "lagu" dgn lagu tanpamu... ni rase mcm tak best je juara lagu ni...

    ReplyDelete
  2. rasenye pemenang pun utk AJL pun dah diaturkan kot.mcm da bajet je sape menang..frust jac tak masuk... :(

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.