Tuesday 25 September 2012

Kerja Kerja Kerja.. Cuti?

Kerja oh Kerja, Jadual oh Jadual, Fasi oh Fasi, Cuti camne?

Kerja Eraz Fadli pada 25 September 2012

Tajuk entri yang tah apa-apa kan.. Gambar tu Eraz snap masa duk kalut buat jadual untuk kelas Postgraduate Sabtu.. Dah habis cara assign secara online, sampaikan terpaksa print dan buat manual.. Semester ini nampaknya paling mencabar untuk jadual Postgraduate.. Last last ...

Eraz terpaksa gak untuk kali pertamanya asingkan subjek menjadi dua hari dah ada yang jadi dua group! So sekarang ialah untuk memaklumkan kepada semua fasilitator yang terlibat dan kepada pelajar yang terlibat untuk special case ni.. Fuh!

Cuti oh Cuti.. Eraz belum sempat ambil lagi cuti minggu ni.. Harap-harap semua ni akan selesai paling tidak pun esok! Khamis oh Khamis.. Boleh tak nak ambil cuti rehat? Banyak benda nak kena buat kat rumah tuh.. Sekarang musim hujan plus angin lebat, baik benda kena modified ni! Fuh! Adios Amigos.. Dah rasa sakit belakang dah..

5 comments:

  1. hehehe..happy working ya!

    www.suriaqistina.blogspot.com
    www.buluhvoice.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bz la dia eh minggu nie.. tak pe2 pengalaman semua tu :)

    ReplyDelete
  3. kerja... hehehe siapkan cepat2 nanti boleh cuti...

    ReplyDelete
  4. Bkn senang nak buat jadual kan..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.