Monday 30 April 2012

Senyuman Di Kuala Lumpur di Astro Prima

Senyuman Di Kuala Lumpur di Astro Prima - Lakonan Sara Ali dan Izzue Islam

aku snap tv aku dgn tab je ni.. ;)



Dalam 2, 3 hari lepas, aku tengok iklan drama Senyuman Di Kuala Lumpur ni di Astro.. Paling yang membuat aku tertarik nak tengok cerita ni bukan sebab pelakon ke ape, tapi sebab watak Madi yang dilakonkan oleh Izzue Islam ni bercakap Kelantan.. So malam ni, aku berpeluang layan.. Boleh tahan jugak starting nya ni.. Aku dapat search yang Izzue Islam ni memang orang Kelantan.. Aku tak sure sangat cerita penuh drama ni sal apa.. Sekarang masih duk layan lagi.. Sara Ali ni dah banyak drama or filem lakonan dia.. Tapi tak pernah tengok dengan betul2.. ;)

Untuk review, komen, sinopsis jalan cerita drama Senyuman Di Kuala Lumpur ni, korang boleh baca entri INI.. Untuk VIDEO, boleh klik SINI..

3 comments:

  1. sara ali berlakon best jugk... minat jugak die berlakon... tp yg pelakon lelaki tu pelakon baru kot... bru ni dgr nama die...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/tips-ke-matrikulasi-kmns-terbaik.html

    ReplyDelete
  2. wah!! suka entry ni.. :)
    cerita dia pon best sangat.. pandai sara ali berlakon..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.