Tuesday, 24 April 2012

Anak Kampung - JIMMY PALIKAT feat. ONE NATION EMCEE

'Anak Kampung'.. Sejak Ebi AF5 nyanyi masa Konsert Mania minggu lepas, kerap pulak lagu ni aku dengar kat radio.. So, entri kali ni, aku nak publish tentang lagu Anak Kampung - JIMMY PALIKAT feat. ONE NATION EMCEE beserta lirik.. Jom karok! Layaaaaaaannnnn....



Lirik Lagu Anak Kampung – Jimmy Palikat feat. One Nation Emcees

[Jimmy Palikat]
Memang aku ini anak orang miskin
Tiada apa-apa yang dapatku berikan
Engkau memang cantik
Memang tidak padan dan tidak sepadan

[Mimi]
Aku anak kampung tiada pelajaran
Kuli – kuli sahaja memang tidak padan
Cute bah kau itu
Ramai yang tergoda lagi yang jelita

CHORUS

Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun tiada adapun bapa punya
Apa lagi belanja mau bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerna aku cinta aku lepaskan kau sama org lain

[Jimmy Palikat/Mimi]
Kita masih muda masih ada masa
Janganlah kau cari gadis macam saya
Engkau memang cantik
Nanti kau menyesal tiada guna

Anak kampung ku anak kampung
Tidak padan tidak sepadan

RAP

[Zydee]
Hey si gadis yang manis
Ku simpan duit sampai perut kempis
Kalau dah cukup kita renjis-renjis
Jangan kau nangis menu kita ikan bilis

[Jojo]
Sia sanggup buat apa saja
Siang malam overtime kerja
Laman facebook nda sempat buka
Ndamau kau sedih dan kecewa

[Zydee]
Jangan kau sedih sabar kau gia
Nanti kereta,rumah , ku buat kau bahagia
Bukan undur diri belum bersedia
Kau tunggu saja odooii giaaa
JP

CHORUS

Tiada keretaku bawa kau jalan – jalan
Rumahku pun tiada adapun bapa punya
Apa lagi belanja mau bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerna aku cinta aku lepaskan kau sama orang lain (sama orang lain)

Engkau masih muda , cantik lagi menawan (jangan-jangan)
Janganlah kau cari lelaki macam saya (ok bah kalau kau)
Engkau memang cantik
Nanti kau menyesal tiada guna (tiada guna)

Nanti kau menyesal tiada guna (tiada guna bro)
Nanti kau menyesal tiada guna (tiada guna )

Ahaa bye bye

--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :

Entri menarik yang perlu korang terjah :

No comments:

Post a comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.