Tuesday 22 December 2015

Happy Birthday to ERAZ FADLI


Sumber : Google

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Tarikh 22 Disember muncul sekali lagi hari ni.. Alhamdulillah.. 22.12.2015.. Masih lagi diberikan masa dan peluang dari Allah untuk hidup di muka bumi ini.. Dalam pada family, kawan-kawan duk wish Selamat Hari Lahir, Eraz sendiri nak wish untuk diri sendiri, Happy Birthday ya ke TIGA PULUH DUA !! 32 dah ke.. Biar betul.. Baru rasa macam 13 tahun je.. Hehe.. Umur hanya angka kan, yang penting hati.. Haha.. So mesti ramai yang telah tahu E'raz ni dah masuk pangkat abang atau uncle ya.. Uncle? Errrmmmmm..

Alhamdulillah.. Ada kawan-kawan lama yang masih ingat.. Mula wish bermula pukul 12 malam tadi.. Melalui whatsapp, facebook dan lain-lain.. Dah tua-tua ni rasa macam tak excited macam dulu dah.. # siries dah pun.. Hehe.. Kali ni nampaknya ada elemen-elemen suprise sikit dari yang tersayang.. Apa lagi plan hari ni ya? Errrmmmmm.. Tapi kebetulan hari ni hujan la pulak.. 

6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.