Sunday 27 December 2015

Birthday Boy di Sushi King


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Tahun ni, kawan kita dari Serdang yang mengajar di Kuching belanja birtday boy di Sushi King di KB Mall Kota Bharu ni.. Peristiwa berlaku hari Rabu lepas.. Sehari sebelum kita semua cuti Maulidur Rasul.. Nak keluar pada hari Selasa tu memang tak sempat.. Masing-masing ada hal.. Jadi lewat sehari, its ok la.. Lagi pun memang tak jumpa lagi budak ni sejak dia balik ke Kelantan.. Walaupun plan nak jumpa pukul 1 tu tersasar disebabkan hal kerja, tapi tetap sempat keluar dan terus ke KB Mall.. Jammed di musim sekolah untuk Kota Bharu adalah perkara biasa.. Errmmmmm..

Walaupun tak sempat nak makan banyak sebab rushing kan, tapi alhamdulillah, kenyang.. Sempat la order Soft Shell Crab Tenpura, Unagi Slice dan Chuka IIdako.. Kalau ada masa sikit lagi tadi, ingatkan nak kaut yang lalu lalang lagi.. Hehe.. Just kidding.. Menu wajib kalau ke Sushi King memang Soft Shell Crab dan Chuka IIdako tu.. Memang tak pernah terlepas.. Tapi menu Soft Shel Crab tu dah lain sekarang.. Kalau dulu siap ada salad lagi rasanya.. Chuka IIdako pulak rasa macam kurang fresh.. Nasib kurang baik kot.. Hehe.. Menu-menu lain macam optional la.. Unagi Slice tu first time try.. Terpengaruh! Nampak sedap sangat..

By the way, terima kasih sekali lagi kepada Zamani84 sebab belanja Birthday Boy dan harapnya tahun depan ada lagi ya.. Kita cuba restoran Korea pulak ke.. Hehe..

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.