Wednesday 9 December 2015

Bila Adam Fitri mula makan ..

Assalamualaikum w.b.t.. Ubi Keledek, sedap kan.. Kalau stim dan dapat isi yang masak dan manis, memang akan habis la beberapa ketul.. Tapi kali ni bukan nak cerita pada diri sendiri tapi pasal anak teruna yang dah masuk umur 6 bulan dan dah boleh start makan.. Kalau sebelum ni, jaga dia yang bagi susu je.. Tapi bila dah tiba masanya, mesti la dia pun nak makan kan..


Tapi tak semua la boleh makan.. Hanya yang terpilih sahaja.. Sebelum ni pernah try carrot.. Tapi kali ni try ubi keledek pulak.. Errrmmmm.. Kalau tengok dari mata kasar ni, memang diri sendiri nak makan.. Tapi makanan untuk baby, faham-faham sajelah rasanya macammana kan.. 

Adam Fitri sendiri pun tak nampak macam tak nak.. Kalau sebekas yang Eraz snap gambar tu, memang sekejap je boleh habis.. Itu pun selang dengan air kosong kan.. Lepas ni, Mamanya nak try blend buah mempelam pulak.. Cool Adam.. Semoga cepat membesar dengan jayanya..

1 comment:

  1. Assalamualaikum..ubi keledek memang sedap..hehe..nak kita lagi sebulan sbelum mula bagi makan..huhu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.