Saturday 26 September 2015

Super Spontan All Stars | Bila Jihan Muse tersingkir !


Assalamualaikum w.b.t.. Jujurnya memang tak tengok lagi Super Spontan All Stars Minggu Kelima semalam sebab satu semalam hujan lebat giler, lepas tu bermalam ni rumah mertua dan sibuk dengan persiapan untuk Majlis Akikah anak saudara belah isteri.. So tak tahu macamana permainan mereka semalam.. Insyaallah kalau larat malam ni, nak tengok.. Kalau tak, memang esok juga la layan.. Tapi tergerak hati nak tengok instagram untuk tahu siapa yang tersingkir.. Sekali double penyingkiran semalam.. Lepas tu Silat Dongibab pulak yang kalah..

Bila Silat Dongibab yang kalah, tak sangka pulak Jihan Muse yang terpilih tersingkir awal.. Mungkin Yasmin Hani dulu.. Tup tup double, so nama Jihan ada sekali.. Tahun lepas, sempat juga dia sampai ke final.. Memang dari musim pertama lagi, peserta lelaki monopoli ke final.. Apa-apa pun, tetap akan terus support sebab kadang-kadang perlu tengok program macam ni.. At least boleh release tension walaupun Jihan Muse dah tersingkir.. So boleh la Jihan buat persiapan nak kahwin.. Agak-agak ada undi masuk tak untuk Super Spontan All Stars? Hehe.. 

6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.