Tuesday 22 September 2015

Semakan Keputusan MyBrain15

Assalamualaikum w.b.t.. Tahniah pada kawan-kawan yang dapat tawaran biasiswa MyBrain15 yang mana sebelum dibuka permohonan untuk kakitangan kerajaan.. Dengarnya ramai juga yang dapat sebab semalam ramai yang message beritahu.. Alhamdulillah, dapat la membantu mereka untuk membiayai yuran kan.. Kalau ikutkan maklumat sebelum ni, PhD akan dapat RM 24K.. Master pulak dapat RM 10K.. Ok la tu.. Kalau la Eraz dapat sekali kan.. Tapi belum berstatus pelajar PhD lagi..

Cara nak semak senang je mereka kata.. Login di laman web MyBrain15 lepas tu masukkan no IC katanya.. Sama-sama membantu melengkapkan borang sebelum ni dan bila mereka dapat, ada perasaan lega dalam hati.. Kira tumpang happy..

So pada yang sudah dapat, cepat-cepat settlekan borang perjanjian dan hantar semua dokumen yang diperlukan.. Kang risau ditarikbalik pulak nanti.. Tahniah pada semua pelajar Open University Malaysia yang telah ditawarkan biasiswa MyBrain15.. 

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.