Saturday 19 September 2015

Super Spontan All Stars | Bila Abam Tersingkir, Bukan Uqasha Senrose

Super Spontan All Stars | Bila Abam Tersingkir, Bukan Uqasha Senrose
Super Spontan All Stars | Bila Abam Tersingkir, Bukan Uqasha Senrose

Assalamualaikum w.b.t.. Setakat ni memang Eraz tak pernah miss la tengok Super Spontan All Stars.. Selain memang best, serius boleh hilangkan stress.. Dua minggu pertama memang tiada penyingkiran.. Minggu pertama Kungfu Kipidap yang kalah.. Minggu kedua, Silat Dongibab yang kalah.. Kira macam seri la kan.. Tapi nasib baik tiada penyingkiran.. Tapi bila masuk minggu ke - 3, Kungfu Kipidap kalah sekali lagi.. Dan malangnya, Nana Mahzan telah tersingkir.. Minggu ke - 4 pula, permulaanya memang Kungfu Kipidap mengatasi sampailah ke permainan ke - 4.. Tapi..

Di akhirnya, Silat Dongibab berjaya mengatasi di saat akhir.. Mereka sendiri pun memang terkejut dengan kemenangan sebab tak sangka.. Boleh tengok reaksi mereka yang terkejut.. Tapi Kungfu Kipidap terpaksa memilih seorang peserta untuk disingkirkan.. Ramai yang menyangkakan Uqasha Senrose yang akan tersingkir.. Ataupun mungkin Rahim R2.. Tapi Dato' AC mengumumkan Abam yang tersingkir.. Pelakon Komedi Lelaki Popular kot.. Hehe.. Memang kumpulan Silat Dongibab tak sangka.. Beberapa kali mereka pergi tengok kertas keputusan di tangan Dato' AC..

Uqasha memang pelakon serius.. Nampak ada game yang dia tak sure, tapi tarikan dia bagus.. Mungkin sebab itulah Kungfu Kipidap membuat keputusan untuk simpan Uqasha.. Rezeki Abam sampai ke situ sahaja.. Dan mengharapkan Jihan Muse ke final kali ni.. Hehe..

2 comments:

  1. awat buka uqasha

    Azney singgah BW dari segmen Emas Putih :)
    http://www.azneyshamsuddin.com/

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.