Tuesday 29 September 2015

Bila sekali sekala dapat MC ..

Assalamualaikum w.b.t.. Dua tiga hari lepas memang dah rasa badan tak berapa nak sihat.. Tapi semalam paling kemuncak dan dalam kepala risau akan denggi kan.. Dengan bekerja serta badan yang tak berapa nak larat, terus decide ke Klinik Perdana Islah di Paya Bemban.. Selalu ditemai isteri tapi sebab keluar waktu pejabat, pergi seorang je la.. Sempat terlelap dua kali kot di kerusi menunggu.. Memang tanda tak larat sangat.. Kepala pun sakit.. Alhamdulillah, dapat jumpa doktor petang tu..


Lepas buat check-up tu, doktor maklum kan memang demam dan tekanan darah pun rendah.. So memang kena banyak rehat.. Denggi? 50%-50%.. Kena tunggu 2 hari lagi, kalau tak ok, baru suspek denggi.. Doktor sarankan ambil MC sehari esok untuk rehat sepenuhnya supaya ok semula nak masuk office lusa.. Tekanan darah rendah ni memang dah lama.. Salah satu penyebab sakit kepala, memang sebab tu la.. Jadi hari ni memang rehat betul-betul la.. Sebab dua hari kot tak de entri rasanya, so hari belanja pembaca entri ke klinik ni..

6 comments:

  1. saya pun tekanan darah rendah...takde ubat huhu

    ReplyDelete
  2. banyaknya ubat nak telan... huhuhu syafakallah... saya pun kerap juga tekanan darah rendah... doktor kata ubat bagi tekanan darah rendah adalah baring dengan kaki sedikit tinggi dari kepala... dan kemudian tidur je la... insyaAllah lepas tu... lega... take care...!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.