Wednesday 16 September 2015

Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015


Assalamualaikum w.b.t.. Daripada tajuk dan gambar di atas, mesti dah tahu tentang apa entri ni kan.. Ada perkataan 'segmen'.. Ada juga perkataan 'Hari Malaysia 2015'.. Yang pasti, Eraz datang untuk support rakan blogger Irra dengan join satu segmen baik dari dia, Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015.. Serius lama giler tak join segmen dan apatah lagi nak anjur segmen kan.. Kalu 'zaman dulu', memang selalu join segmen dan ramai yang anjur.. Apa-apa pun, hari ni kita fokus pada Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 ni.. Siapa nak join sama, boleh klik banner di atas..

Sempena Hari Malaysia 2015 ini, Eraz dengan semangatnya nak buat entri khas ni.. Elok juga Irra anjur segmen macam ni kan.. At least kalau ada yang tak sedar akan tarikh ni, mesti alert bila baca.. Tapi ada ke orang tak alert.. Lagi-lagi hari ni hari cuti kan.. Haha.. Syarat segmen ini ialah pilih satu gambar sempena Hari Malaysia ni.. Dan lepas fikir, Eraz pilih gambar di bawah.. Dan caption ringkasnya ialah : 


"Entri dalam gambar di atas bertajuk 'Maksud Disebalik Warna di Bendera Malaysia' Eraz create pada Hari Kemerdekaan tahun 2012 dan telah memberi info kepada ramai orang kerana pageview entri berkenaan telah mencapai hampir 10,000.. Diharap ianya berguna kepada semua.. Jemput juga baca entri tentang Pencipta Bendera Malaysia!"

6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.