Thursday 24 September 2015

Cuaca Redup di pagi AidilAdha 2015


Assalamualaikum w.b.t.. Di pagi 24 September 2015, 10 Zulhijjah 1436, cuaca memang redup, sejuk dan mendung.. Tak pasti samada akan hujan atau tak sekejap lagi.. Bermula dengan pagi raya di Kota Bharu, then balik kampung di Machang tengahari ni.. Alhamdulillah, di hari raya AidilAdha kali ni, semua sihat walafiat dan dapat menyambut AidilAdha bersama-sama.. Doakan perjalanan kami ulang alik dari Kota Bharu - Machang tiada apa-apa halangan.. Insyaallah.. 

Hari Raya Aidiladha kali ni jatuh pada hari Jumaat dan Kelantan memang seperti biasa dapat cuti dua hari termasuk Jumaat.. Kalau cuti dah Jumaat Sabtu macam biasa, memang tiada gantiaan la.. Tapi bagi Eraz yang memang kerja Jumaat Sabtu, kira extra la sehari tapi Sabtu pejabat dah on.. Orang lain Ahad baru office on.. 

Semoga Raya Aidil Adha tahun ini menjadi yang paling bermakna buat kita semua.. Sama-sama kita memanfaatkan.. Wassalam..

#erazfadlidotcom #kelabbloggerbenashaari

12 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.