Saturday 1 August 2015

Restoran Kapal Terbang, Kota Bharu

Restoran Kapal Terbang | Assalamualaikum w.b.t.. Restoran Kapal Terbang.. Menarik kan bunyinya.. Rasanya Restoran Kapal Terbang ni pertama kali di buka di Kota Bharu kot.. Ianya di kawasan Lundang.. Memang masa sedang dibina dulu, Eraz memang kerap lalu sebab laluan ke nursery Zara.. Sampailah sekarang, Restoran Kapal Terbang ni telah dibuka kan dirasmikan secara rasmi atau tak tu, tak pasti.. Tapi sudah dengar komen dan ulasan pengunjungnya..

Restoran Kapal Terbang
Restoran Kapal Terbang

Jujurnya Eraz sendiri memang tak pernah pun lagi ke Restoran Kapal Terbang ni.. Walaupun nampak design yang cantik, siap ada Kapal Terbang betul katanya, tapi belum sempat nak kesana tambahan pula anak masih kecil, memang malam tak keluar la.. Lunch Break pula, tak sure Restoran Kapal Terbang ni beroperasi atau tidak.. Sejak dibuka ni, memang katanya ramai yang telah pergi.. Dan pelbagai komen la boleh dibaca dan didengar melalui mulut ke mulut dan media sosial..

Eraz nak komen pasal makanan, harga, menu semua-semuanya memang tak boleh sebab tak sempat nak ke sana.. So dengar melalui orang ni, tak pasti betul ke tak kan.. Tapi kalau Restoran Kapal Terbang ni tiada masalah, memang salah satu akan menjadi tarikan kepada semua pengunjung ke Kelantan atau orang Kelantan sendiri.. Insyaallah suatu hari nanti akan cuba ke sana untuk cuba sendiri dan rasai sendiri sebagai seorang pelanggan.. Mungkin masa tu boleh buat review yang penuh.. Hehe..

#Tadi ada seorang staf ada terbaca pasal restoran ni dalam Harian Metro.. Hhmmmm.. 

8 comments:

  1. uishh.. makan dlm kapal terbang ke mcm mna?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak.. Mkn kat kedai ala hotel je.. Kapal terbang tergantung kat atas.. hehe..

      Delete
  2. rupa dh menarik...kn cari review psl makanan die plak :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sb baru, so tak jumpe banyak lagi review..

      Delete
  3. TQ SHAHRING

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. lundang? kat area mana erk? balai islam? nak balik kampung nanti boleh try la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Area balai islam dan dkt bangunan SPRM..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.