Thursday 28 June 2012

SEGMEN : Saya Seorang Silent Reader.. Tapi Saya Suka Baca Blog Awak..

SEGMEN : Saya Seorang Silent Reader.. Tapi Saya Suka Baca Blog Awak..



Mak Dara kembali lagi dengan segmen terbaru.. Klik SINI untuk info.. Syaratnya, korang kena senaraikan 5 blog yang sering korang kunjungi namun jarang tinggalkan komen / jejak (sebagai silent reader di blog tu)..  Tapi untuk blog Mak Dara, bukan kategori silent kot sebab selalu singgah dan tinggalkan komen.. Mereka antaranya pilihan E'raz adalah :

Klik BLOG I
Klik BLOG II
Klik BLOG III
Klik BLOG IV
Klik BLOG V

Mereka ni blog yang E'raz selalu ziarah tapi senyap-senyap je.. Yang tidak disenaraikan diatas, jangan terasa pulak.. Sebab mungkin terlepas pandang atau mungkin E'raz selalu singgah dan komen jadi bukak kategori silent la.. Peace no war.. Bersatuhlah kita!!!!

--------------------------------------------
Entri sebelum ini yang mungkin korang terlepas : 
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :

7 comments:

  1. saya seorang silent reader yg membaca sambil blog sambil baca buku

    ReplyDelete
  2. Faiz > baca buku hobi yg sgt bgs!! ;)

    ReplyDelete
  3. Wahhhh terima kasih dik sebab selalu support segmen dari mak dara.. appreciate sesangattttt ... yeahhh mari kita terjah ke 5 blog misteri di atas jommmmm ;)

    ReplyDelete
  4. mak dara.. harus support.. ;) jom jom terjah!!!

    ReplyDelete
  5. singgah sini dari segmen sama, jom ke blog anis pula http://www.anisempoi.com/2012/06/saya-seorang-silent-reader-tapi-saya.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.