Friday 22 June 2012

Akhirnya Rani Mukherjee Dilamar? Gempak!

Rani Mukherjee dilamar?

Peminat filem Bollyword mesti terkejut dengar berita ni.. Aku bukan peminat tegar Bollywood.. Tapi kalau filem KUCH-KUCH HOTA HAI tu, aku layan jugak dulu sebab masa tu, filem tu hits giler!! Masa tu aku sekolah rendah ke sekolah menengah.. Dah lupa.. Balik kepada entri ni.. Jom terjah pasal Rani Mukherjee ni.. Bukan dilamar nak kawen, tapi untuk filem.. Layannnn...


Percaya dengan bakat yang dimiliki oleh Rani Mukherjee membuatkan Anurag Kashyap sanggup melamar dan meyakinkan Rani menerima tawarannya berlakon dalam filem Aiyya.. Bukan sekadar berlakon, Anurag juga mahu Rani menyanyi tiga lagu yang akan dimuatkan di dalam filem tersebut.. Pengarah filem itu, Sachin Kundalkar berkata, filem Aiyya bukan setakat terletak pada jalan cerita tetapi juga lagu-lagu di dalam filem ini.

"Walaupun khuatir namun Rani kelihatan teruja untuk menyanyi tiga dari enam lagu yang terdapat dalam filem ini. Ia ibarat mimpi menjadi kenyataan buat Rani," katanya.

--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :
1. Celcom!
2. Nokia Lumia 900
3. Kucing!!
4. Cornetto
5. TV 3D

6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.