Friday 29 June 2012

GEMPAR : Bapa Berumur 24 Tahun Belasah Bayi Sendiri

GEMPAR : Bapa Berumur 24 Tahun Belasah Bayi Sendiri

Bapa Berumur 24 Tahun Belasah Bayi Sendiri? Memang kena akui si bapa ini kurang sabar atau panas baran.. Ataupun dia mencampurkan masalah diluar rumah dan lepaskan kepada anak yang tidak bersalah.. Kesiannya sampaikan bayi tu cedera.. Salah satunya menyebabkan tulang belakangnya cedera.. Lepas disiasat, ade juga kesan luka serta melecur di tapak kaki, dipercayai akibat dicucuh puntung rokok.. Jom baca serba sedikit berita tentang ni.. 


PENAMPANG: Seorang bayi lelaki berusia setahun yang menangis akibat kelaparan, bukannya dipujuk atau diberi susu, sebaliknya ditumbuk dan dihumban ke katil sehingga terjatuh ke lantai menyebabkan tulang belakangnya cedera.

Malah, siasatan turut mendapati bayi malang itu turut didera berdasarkan keadaan telinga dan kemaluannya yang cedera, selain terdapat beberapa kesan luka serta melecur di tapak kaki, dipercayai akibat dicucuh puntung rokok.

Ketua Polis Daerah Penampang, Deputi Superintendan Ratan Kumar Singh berkata, kejadian itu berlaku di Kampung Tunoh, di sini, kira-kira jam 4 pagi, 10 Jun lalu.

Menurutnya, sebelum kejadian ayah bayi itu yang berusia 24 tahun sedang tidur sebelum terjaga apabila terdengar tangisan anaknya yang mungkin kelaparan. SUMBER TERKINI.. AL-FATIHAH UNTUK OSMAN KERING YANG BARU MENINGGAL DUNIA.. [LINK]

--------------------------------------------
Entri sebelum ini yang mungkin korang terlepas : 
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :
1. Monsters University

8 comments:

  1. Malay Movie Full Streaming Online Drama ,Movies ,Comedy visit
    Malay Movie Full

    ReplyDelete
  2. masya-Allah..nak nak kawin dia nak kawin, bila dah kawin dapat anak, buat macam tu pulak..nanti kita dera dia balik heeee

    ReplyDelete
  3. Ya Allah... sampai hati dia buat anak dia macam tu... memang tak cukup akal betul bapak budak ni...

    ReplyDelete
  4. Binatang namanya.... Geram n sakit hati pulak MQ.

    ReplyDelete
  5. benci laki yg panas baran cenggitu..

    ReplyDelete
  6. xde otak dlu masa dia bayi ada mak dia wat camtu? zalim kecik2 xnak mampos dah besar menyusahkan org. bUat anak pandai

    ReplyDelete
  7. sedihyerr , CP adew dengar dari ulasan berita kat selamat pagi malaysia , hurm , kesian bby tuh ..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.