Wednesday 20 June 2012

Lelaki 60 Tahun vs Gadis 16 Tahun : Rancangan Berkahwin BERKECAI kerana Ditipu Gadis Itu

Rancangan Lelaki Berumur 60 Tahun Berkahwin Dengan Gadis 16 Tahun BERKECAI kerana Ditipu Gadis Itu


“Selepas 29 tahun menduda, saya terbuka hati untuk bernikah dengan gadis berusia 16 tahun, malah gembira apabila dia bersetuju mengahwini saya menerusi kiriman SMS menyebabkan saya sanggup menunggunya habis belajar untuk meminang. Namun kini, impian itu berkecai kerana dia sudah ada kekasih lain dan mahu memutuskan hubungan.”

Kisah ini menyedihkan apabila bukan saja perasaan dipermainkan dan ribuan ringgit wang dibelanjakannya LESAP, malah lebih keji kekasihnya itu tergamak menghina dan memaki hamunnya apabila dia meminta penjelasan mengenai teman lelaki baru remaja itu.. Kisah penuh, boleh dapatkan Harian Metro hari ni.. Kesian pakcik ni.. Mugkin kisah ini boleh jadikan teladan kepada semua.. Kita doakan semoga pakcik ini akan dapat apa yang dituntutnya..

2 comments:

  1. ni memang kes selam duit pakcik tu..dah selam dah tu tinggal..pisau cukur mencukur la ni..ish..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eraz....biasalah budak remaja skg ni hanya pentingkan duit je dah dpt duit blah la jawabnya...kesian pakcik tu dipermainkan je...:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.