Wednesday 11 November 2015

Video Viral Gambaran Dato' Siti Nurhaliza Hamil

Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni nak buat short entry sikit pasal berita ni.. Berita tentang Dato' Siti Nurhaliza hamil ni memang viral di seluruh Malaysia dan majoriti mengucapkan tahniah serta mendoakan agar berita ini sahih.. Ramai rakyat Malaysia terutama peminatnya mendoakan agar Dato' Siti Nurhaliza mendapat cahaya.. Setelah berita berkenaan tersebar bermula dengan Berita Harian, hari ini viral tentang video Dato' Siti Nurhaliza semasa Konsert Satu di Istana Budaya baru ni..

Video tu memaparkan Dato' Ramli Sarip, Hetty Koes Endang serta Dato' Siti tengah perform dengan melompat-lompay menari.. Satu part Hetty Koes Endang cuba untuk menghalang Siti menari dengan menunjuk ke arah perut Siti dan Siti dengan spontan memegang perutnya.. Nak tengok video tu? Boleh ke instagram Eraz dengan search Eraz Fadli atau @erazfadli.. Cool.. Doakan semoga mereka ada rezeki untuk menimang cahaya mata.. 

4 comments:

  1. hohoho....mata superman nihhh.....moga2 ianya adalah kenyataan ...aminnn

    ReplyDelete
  2. ya semoga benar2 sahih..semoga Allah kabulkan doanya. hal belum ada anak ujian bagi Dato siti

    ReplyDelete
  3. ya semoga benar2 sahih..semoga Allah kabulkan doanya. hal belum ada anak ujian bagi Dato siti

    ReplyDelete
  4. doakan yang baik-baik.. ct tak nafikan atau mengiakan lagi status dia kan

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.