Thursday 12 November 2015

[GIVEAWAY] HI-5 HOUSE OF DREAMS IN CONCERT, KUALA LUMPUR 2015

Assalamualaikum w.b.t.. Siapa tak pernah dengar tentang Hi-5? Mungkin agak mustahil kan terutama anak-anak kita.. Kalau korang yang sebaya dengan Eraz tak pernah dengar tentang Hi-5, cuba tanya anak-anak.. For sure mereka akan tahu.. Dan menerusi entri ini, Eraz nak war-war kan sesuatu untuk korang semua serta berita gembira untuk anak-anak juga.. Rancangan Hi-5 ni bukan favourite orang Malaysia je, tapi boleh katakan seluruh dunia..

Macam anak Eraz sendiri, Zara Faleesya, dalam usia 2 tahun lebih ni, dah pandai nak ikut orang menari, menyanyi dan lain-lain.. Tup-tup dapat tawaran ke Konsert Hi-5 yang akan berlangsung pada 10 November 2015 ini.. Kira tak sangka juga la kan.. Ok.. Dah sebut pasal Konsert Hi-5 tadi ni.. Dan ini dah cerita lebih sikit.. Kalau kita sebut konsert Hi-5 je.. Tapi nama penuhnya ialah :

HI-5 HOUSE OF DREAMS LIVE IN CONCERT, KUALA LUMPUR 2015



Tiket HI-5 HOUSE OF DREAMS LIVE IN CONCERT, KUALA LUMPUR 2015 ini akan diberikan secara PERCUMA kepada semua pembaca blog www.erazfadli.com.. Bukan satu atau dua.. Tapi LIMA.. LIMA pemenang bertuah akan dicari untuk memenangi 4 tiket VIP yang bernilai RM 1216.00.. Fuyoooooo.. VIP ok.. Mana nak dapat secara percuma kan.. Dahsyat tu.. Tetapi, kena melalui blog www.erazfadli.com la ok.. Caranya?

Ok.. Korang mesti baca ni.. Ikut syarat mudah ini untuk GIVEAWAY HI-5 HOUSE OF DREAMS LIVE IN CONCERT, KUALA LUMPUR 2015 dari www.erazfadli.com :

1. Muat turun video anak sedang menari ataupun menyanyi lagu Hi-5 ATAU hantarkan gambar dan namakan lagu Hi-5 yang anak anda gemari di media sosial (Facebook / Instagram)..

2. Lengkapkan ayat, "Saya layak untuk memenangi tiket ini kerana..." (20 patah perkataan atau kurang) - Bahasa Melayu..

ATAU

Dalam Bahasa Inggeris - Caption it with a simple sentence, "I deserve to win these tickets because..." (in 20 words or less)

3. Pamerkan penyertaan anda di BLOG, FB dan Instagram secara TERBUKA atau "PUBLIC" dengan menggunakan "hashtag" #todayishere #malaysiaairlines #EnrichUrLife #EnrichJunior

(Peserta TIDAK DIWAJIBKAN menghantar penyertaan melalui semua media sosial yang ada.. Peserta boleh menghantarkan penyertaan melalui apa sahaja medium media sosial yang ada. Sama ada di dalam Bahasa Melayu ataupun Bahasa Inggeris)

4. Sila hantarkan pautan atau "link" penyertaan seperti URL BLOG, URL FACEBOOK, URL INSTAGRAM atau TWITTER di ruangan KOMEN di bawah entri ini..

Itu sahaja!!! Mudah kan? Apa yang anda perlu lakukan untuk memenangi tiket VIP ini adalah... VIDEO ATAUPUN GAMBAR dimuatnaik ke media sosial beserta dengan ayat dan juga "hashtag". Semudah itu!!!

"Giveaway" ini dibawakan oleh Program Enrich Junior, Malaysia Airlines iaitu usahasama terbaru dalam perkongsian terkini dunia muzik kanak-kanak.. Program Enrich Junior ini adalah program berdasarkan mata ganjaran sama seperti mata ganjaran dewasa.. Ahli Enrich juga berpeluang untuk mendapatkan 10% diskaun untuk harga tiket HI-5 HOUSE OF DREAMS TOUR IN MALAYSIA 2015.. Hanya gunakan kod promo enrich10..

Hadiah "Giveaway" Yang Ditawarkan:

5 ORANG PEMENANG akan menerima EMPAT (4) tiket HI-5 HOUSE OF DREAMS LIVE IN CONCERT, KUALA LUMPUR 2015..

Tarikh:
10 December 2015

Masa:
10.30 pagi

Lokasi:
Istana Budaya, Kuala Lumpur

Pakaian:
"Smart-Casual"

Terma & Syarat:-

1. "Giveaway" ini akan berlangsung dari 11 sehingga 23 November 2015..

2. Pemilihan pemenang akan dilakukan oleh pihak MALAYSIA AIRLINES..

3. Pemenang akan dipilih berdasarkan penyertaan PALING KREATIF.. Penyertaan yang mempunyai VIDEO HI-5 ANAK MENYANYI ATAU MENARI akan mendapat peluang lebih tinggi untuk menang..

4. Keputusan pemenang akan diumumkan di blog www.erazfadli.com pada 28 NOVEMBER 2015.

5. Pengambilan tiket akan bermula dari tarikh 30 NOVEMBER 2015 sehingga 9 DISEMBER 2015.

Jangan lupa lawati, "like" dan "follow":-



Twitter : @MAS


YouTube : malaysiaairlines

Hashtags
#todayishere, #malaysiaairlines, #EnrichUrLife, #EnrichJunior


SELAMAT BERJAYA SEMUA!!!  

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.