Sunday 15 November 2015

Isu Hamil, Temubual Melodi Bersama Dato' Siti Nurhaliza Secara Langsung (15 Nov 2015)

Assalamualaikum w.b.t.. Isu tentang hamil kah Dato' Siti Nurhaliza memang menjadi tanda tanya sekarang.. Dato' Siti Nurhaliza dan keluarga sendiri pun tidak memberi jawapan YA atau TIDAK.. Jadi ramai peminat Dato' Siti Nurhaliza dan rakyat-rakyat Malaysia yang lain tidak sabar menunggu jawapan yang pasti.. Masing-masing dalam masa yang sama mendokan agak berita itu benar.. Jadi pihak Melodi TV3 telah menelefon sendiri Dato' Siti Nurhaliza untuk menjawab isu hangat ini..


Boleh dengar rakaman video yang diupload di Youtube di bawah.. Jawapan yang sangat positif dan rasanya buat masa sekarang, berilah DCT dan keluarga ruang untuk bertenang dan pastinya satu hari, DCT sendiri akan memberitahu berita baik ini kalau ianya betul-betul benar.. Sama-sama kita doakan.. 


4 comments:

  1. mesti datuk ct stress dengan gossip mcm ni...tapi mudah2 an rezeki datuk ct spy peknen

    ReplyDelete
  2. Ketenangan menjawab soalan itu penting..mungkin pengalaman banyak membantu DS dan DK..

    ReplyDelete
  3. semoga berita ini benar..rezeki ni .pada Etuza harap Datuk Siti dikurniakan zuriat kerana Siti ni insan yang baik bersopan..Allah uji da ja...kena sabar ,,

    ReplyDelete
  4. Kalau ianya pun DCT hamil.Rasanya masih terlalu awal utk diwar2kan.Biar betul2 stabil barula DCT buat pengumuman kan..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.