Friday 6 November 2015

Masjid Sultan Ismail Petra Kubang Kerian

Assalamualaikum w.b.t.. Kalau masa solat Jumaat, selalu kami ramai-ramai jalan kaki ke masjid yang dekat dengan pejabat.. Sebabnya hari kerja kan, kalau nak pergi jauh-jauh kang, terlewat masuk pulak.. Kalau tak sempat makan, kang tak sempat nak makan pulak.. So decide, jalan kaki di masjid yang paling dekat.. Tapi hari berbeza sikit, kita pilih masjid lain sebab bawa staf HQ yang datang dari KL untuk urusan kerja.. So hari ke Masjid Sultan Ismail Petra Kubang Kerian..



Masjid ni di antara masjid yang selesa untuk korang solat.. Berbeza dari dulu.. Banyak penambahbaikkan.. Serius, masuk je memang dah bau wangi je.. Nyaman dengan aircond yang banyak dan berangin sebab ada dua kipas yang sangat besar di atas.. Satu lagi, masjid ni memang sangat luas.. Kalau masa solat Jumaat, pergi awal dan memang selesa berada di dalam tu.. Siapa yang travel ke Kelantan, boleh la try singgah di Masjid Sultan Ismail Petra Kubang Kerian ni... 

3 comments:

  1. asyik lalu je area masjid ni..bila la ciktie nak singgah solat kat sini ni

    ReplyDelete
  2. SINGGAH PETANG...
    ADIK BELUM SAMPAI KE KELATE...

    ReplyDelete
  3. Akak pernah solat aidil fitri kat situ.. memang masjid tu selesa.. solat kat tingkat atas bagi perempuan..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.