Wednesday 1 July 2015

Instant Hanie | Raudhah (Tempahan dibuka)

Assalamualaikum w.b.t.. Instant Hanie.. Terbaru diperkenalkan.. Ada nampak macam Yuhanis pakai dalam drama Hati Perempuan tak? Tapi lagi cantik kot.. Hehe.. Specialnya ada kalau korang perasan.. Sekali tengok memang melekat di mata sebab lain dari yang lain.. Dua kali tengok, maybe korang akan terasa nak beli.. Kalau betul, apa lagi, boleh sms atau whatsapp ke no. 0179773382 sekarang.. Tunggu apa lagi kan..

Eraz akan publishkan gambar warna-warna yang available.. Ada banyak warna yang boleh ditempah.. Warna apa yang ada? Harga berapa ditawarkan? Boleh sms atau whatsapp ke no. 0179773382 sekarang.. Kalau tempah awal, maybe sempat pakai untuk raya kot.. So! Tunggu apa lagi.. Jom tengok gambar dulu.. 



Ini detail untuk Instant Hanie :

Material : Satin Viscos
Ciri2 Material : 
- Nipis & tidak panas 
- Mudah di iron
- STRACEBLE
Lace : Off White berserta manik bersesuaian.
Labuh depan :Boleh adjust pendek @ labuh / Flexible
Bentuk : Instant Shawl

Tertarik di mata tak? Atau nak beri kepada cinta hati? Atau nak hadiahkan pada ibu, kakak, adik, teman wanita dan lain? Boleh sms atau whatsapp ke no. 0179773382 sekarang.. Insyaallah berbaloi.. Seriusnya, Instant Hanie ni terhad.. Kalau terlambat order, maybe HQ dan tutup tempahan.. Ruginya.. So?! Hehe.. Dapatkan Instant Hanie segera.. Wassalam..

#Pembelian untuk Instant Rosmaria masih dibuka.. Boleh rujuk SINI untuk warna, harga dan lain-lain..

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.