Friday 26 June 2015

Tudung INSTANT ROSMARIA | Ready Stock

Tudung INSTANT ROSMARIA | Ready Stock

INSTANT ROSMARIA Warna : Beige

INSTANT ROSMARIA Warna : Biru

INSTANT ROSMARIA Warna : Fushia Pink

INSTANT ROSMARIA Warna : Green

INSTANT ROSMARIA Warna : Maroon

Assalamualaikum w.b.t.. Kalau semalam Eraz promote Shawl Lacey.. Tempahan yang itu masih lagi dibuka untuk umum.. Siapa cepat akan dapat hadiah extra yang memang tak rugi.. Rujuk entri Shawl Lacey | Raudhah (Tempahan dibuka).. Pada yang belum tengok, dinasihatkan klik tengok dulu.. Mana tahu terpikat di hati kan.. Special price..

Ok kali ni nak promote tudung yang ready stock.. Bayar hari ni, esok atau lusa mungkin akan dapat.. Kalau nak buat raya, jangan tunggu dekat raya sebab pos laju akan hentikan penghantaran bila hampir-hampir nak raya.. So beli awal-awal sebelum kehabisan stok.. Memang terhad.. Hanya 5 warna yang availalbe..

INSTANT ROSMARIA adalah khas dan eksklusif yang dikeluarkan oleh Raudhah.. Ciri-ciri INSTANT ROSMARIA yang membuatkan korang akan terpikat ialah :

- Ada warna pilihan yang super cantik (rujuk gambar di atas)

- INSTANT ROSMARIA special dan lain dari yang lain sebab ada bunga ros yang cantik di tepi tudung..

- INSTANT ROSMARIA adalah sejenis tudung Instant, tak perlukan jarum pun.. Sarung dan siap kejap ke.. Sangat sesuai terutamanya bagi mummy-mummy yang ada anak kecil tapi tetap nak tampil gorgeous.. Anak dara yang pakai pun mesti akan nampak bertambah manis..

- Material INSTANT ROSMARIA : Sakura Chiffon - tebal dan tidak jarang, mudah dibentuk, jatuh terletak dan boleh merenggang sedikit seperti material lycra..

- Material bunga INSTANT ROSMARIA: Bunga dari riben yang dijahit tangan dan dihiasi dengan sebiji pearl warna menarik untuk setiap kuntum bunga ros. Cantuman bungan dengan tudung adalah jahitan tangan. 

- Jumlah ros yang digunakan adalah sebanyak 20 kuntum untuk setiap INSTANT ROSMARIA.. 

- Saiz bukaan muka INSTANT ROSMARIA adalah 22 inci (boleh dipin jika besar)..

- Labuh INSTANT ROSMARIA boleh diubah samada nak menutup dada atau nak pendek mengikut citarasa masing-masing..

Kan banyak ciri-ciri menarik tu.. Sebelum ni pernah dibuka untuk PRE-ORDER tapi kali ini untuk ready stock.. Sebab tu terhad.. Cara pakai memang senang.. Kalau berminat, boleh terus sms atau whatsapp ke no. 0179773382 untuk detail macam harga, warna apa yang available.. Semuanya boleh dibincangkan.. Insyaallah korang akan berpuas hati dengan INSTANT ROSMARIA ini.. Wassalam..

1 comment:

  1. erazzz, nanti Farah what's app...ha ha ha... suka tau buat I is nangis tengok tau...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.