Sunday 5 July 2015

Biskut Suji / Biskut Arab

Assalamualaikum w.b.t.. Tibe-tibe nak buat entri pasal biskut raya.. Baru ni ada upload gambar Biskut Suji atau nama glamour satu ialah Biskut Arab.. Dari zaman Ma buat biskut raya, sampailah kakak, sampai ke adik dan sekarang sampai ke isteri, biskut ni memang akan jadi biskut wajib untuk Eraz.. Dalam family Eraz, Eraz sendiri dan seorang abang ialah penggila biskut ni..

Kalau orang-orang bukan family kami mungkin panggil Biskut Arab.. Nama official kot sebab kalau ke pasaraya tengok koleksi biskut, memang tercatat Biskut Arab.. Tapi Eraz dari dulu sampai sekarang panggil Biskut Suji.. Bahan utama ialah Minyak Sapi.. Ramai juga yang tak suka Minyak Sapi.. Sebab tu tak  femes kot..

Dan tak sangka pula anak dara Eraz pun suka.. Biskut ni tak semestinya nak masuk musim raya je ada, sebelum bulan  Ramadhan pun ada.. So sekarang ni memang Eraz pernah beli walaupun bukan musim raya.. Boleh la share dengan anak dara.. 

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.