Sunday 21 June 2015

Happy Father's Day !

Assalamualaikum w.b.t.. Happy Father's Day kepada semua bapa-bapa di Malaysia atau seluruh dunia.. Maybe hari ni akan jadi hari istimewa korang.. Tahun 2015 ini, hadiah Father's Day Eraz ialah Adam Fitri.. My hero.. Alhamdulillah dari saat dia lahir hingga saat entri ini ditulis. Adam dikurniakan kesihatan yang baik dan tidak menyusahkan Papa langsung.. Insyaallah Papa akan jaga, didik dan bagi semuanya untuk jadi anak yang soleh..Begitu juga pada Zara..


Dalam masa yang sama, jasa Abah Eraz yang jaga Eraz dari kecik sampai la sekarang ni walaupun dah berumahtangga.. Banyak jasa yang diberikan sampai tak terbalas.. Antara kenangan yang Eraz pernah share tentang Abah Eraz ialah melalui entri INI.. Semoga Allah kurniakan kesihatan yang baik kepada Abah.. Amin.. Begitu juga dengan arwah bapa mertua.. Walaupun beliau telah meninggalkan kami, Eraz sempat merasa hidup bersama beliau.. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atasnya dan sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah.. 

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.