Thursday 25 June 2015

Shawl Lacey | Raudhah (Tempahan dibuka)

Assalamualaikum w.b.t.. Shawl Lacey.. Shawl terbaru diperkenalkan.. sekali tengok memang melekat di mata sebab lain dari yang lain.. Dua kali tengok, maybe korang akan terasa nak beli.. Kalau betul, apa lagi, boleh sms atau whatsapp ke no. 0179773382 sekarang.. Siapa yang order dengan membuat payment penuh sekarang, akan dapat sesuatu yang lain yang boleh dipadankan dengan Shawl Lacey ni.. Tunggu apa lagi kan..

Eraz akan publishkan satu keping gambar Shawl Lacey yang terbaru.. Ada banyak warna yang boleh ditempah.. Warna apa yang ada? Harga berapa ditawarkan? Hadiah sampingan apa yang akan dapat? boleh sms atau whatsapp ke no. 0179773382 sekarang.. Kalau sempat dapat sebelum raya, boleh la melaram sakan untuk raya.. Tapi kalau tak sempat, boleh guna pakai untuk majlis-majlis hari raya nanti.. Atau nak pergi kenduri kawen kawan-kawan.. Ataupun pun juga untuk majlis pertunangan atau perkahwinan korang sendiri..






Shawl Lacey

Ini detail untuk Shawl Lacey :

Material : Eyelace laces
Saiz : 160cm x 62cm +/-
Bentuk : Shawl Panjang dengan end curve

Siapa ada masa untuk tonton video tentang Shawl Lacey ni, boleh klik video youtube di bawah :

Tertarik di mata tak? Atau nak beri kepada cinta hati? Atau nak hadiahkan pada ibu, kakak, adik, teman wanita dan lain? Boleh sms atau whatsapp ke no. 0179773382 sekarang.. Insyaallah berbaloi.. Seriusnya, Shawl Lacey ni terhad.. Kalau terlambat order, maybe HQ dan tutup tempahan.. Ruginya.. So?! Hehe.. Dapatkan Shawl Lacey segera.. Wassalam..

9 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.