Monday 22 June 2015

Mensive Hair Tonic| Produk Terbaik Atasi Masalah Rambut

Assalamualaikum w.b.t.. Teruja nak publish entri ni sebab mungkint tak semua orang tahu akan satu produk ni.. Hari ni Eraz nak share kan satu produk rambut yang boleh kurangkan rambut gugur, kurangkan minyak atas kulit kepala, masalah kelimumur, masalah tumbuhnya uban dan lain-lain lagi.. Memang kalau melibatkan rambut dari hari ke hari, rambut makin hilang seri atau berkurangan, stress di buatnya..

Usia kalau dah makin meningkat dan tak buat penjagaan yang rapi, memang lama kelamaan akan mula lah evolusi kehebatan rambut asal. Sebagai contoh kalau lelaki, bermula dengan pakainya gel rambut yang berminyak, dalam masa yang sama akan mengakibatkan kelimumur dan keguguran. Sama juga dengan kaum wanita samada yang bertudung atau tidak..

Jadi, jom ambil sedikit masa yang baca apa yang Eraz akan kongsikan bersama korang semua tentang satu produk iaitu Mensive Hair Tonic. Mungkin ianya satu nama baru bagi korang.. Masalah rambut makin kurang memang boleh diatasi sebab ianya boleh melebatkan rambut..


Mensive Hair Tonic adalah hair tonic pertama berasaskan air.. Istimewanya Mensive Hair Tonic ni, 25 kali lebih serap ke akar rambut berbanding serum atau minyak.. Kenapa menggunakan asas air? Sebab pengggunaan minyak dan serum pada kulit kepala boleh membantu pertumbuhan rambut dan menyebabkan masalah kelemumur. Banyak artikel yang telah menulis tentang ini.. Cuba google.. Ditambah pula dgn cuaca Malaysia yang panas penggunaan asas air sangat selesa utk si pemakai.

Sesuai juga untuk kaum wanita


Dibuat menggunakan teknologi estrakter kini dan kaya dengan estrak herba bermutu tinggi seperti Ginseng, Apple Stemcell, limau purut, avocado, kelapadara, jojoba dan buah pala.. 

Ginseng

Sememang dah lama terbukti dari zaman kuno cina mampu membantu menguatkan akar rambut, merangsang pertumbuhan rambut dan mengelak pertumbuhan uban..

Apple Stemcell

Apple Stemcell pula adalah antara penemuan baru scientice mengenai kebaikan dia terhadap mengekalkan kesuburan rambut.

Ini antara fungsi-fungsi yang korang kena tahu :

1) mengurangkan rambut gugur
2) menguatkan akar rambut
3) membantu pertumbuhan rambut baru
4) mengurangkan minyak pada kulit kepala
5) mengurangkan kelemumur
6) mengurangkan pertumbuhan uban


Cara Pemakaian :

Cara pakai sangat mudah, selepas mandi, keringkan rambut, spray sahaja kekulit kepala.. Urut sedikit dan biarkan dia serap ke akar rambut.. Berbau wangi, rasa menthol dan berangin yang akan menyegarkan kulit kepala..


Tonton Iklan Youtube

Apa yang Eraz dengar dan baca, dah banyak testimoni positif yang tertulis.. Result positif boleh dilihat sepantas kurang dari 14 hari.. Jom baca antara testimonial yang telah ada..




 

Mensive hair tonic tidak datang dgn set pun sebenarnya dan tidak perlu shampoo pelebat.. Lagi? Juga tidak perlu serum pelebat, cukup hanya spray mensive hair tonic 2-3 kali sehari... Enough.. Sebotol 60ml tahan untuk 1-2 bulan.. 

Dan juga ianya hak milik bumiputera,  bertaraf GMP serta berdaftar dengan KKM.

No KKM. : NOT150100714K

Sekali lagi nak ulang, produk ini Unisex, sesuai juga untuk wanita bertudung.. So tunggu apa lagi, untuk maklumat lanjut atau sebarang pertanyaa, boleh la klik atau hubungi no. yang tercatat di bawah.

Untuk Maklumat Lanjut:


Sebarang pertanyaan, boleh hubungi no Telefon ini : 01113229050

6 comments:

  1. MENSIVE ni memang penawar dan penyelesaian kepada mereka yang memerlukan ni nampaknya...Hurmm...bolehlah suggest pada sesiapa yang memerlukan ni....Thanks Eraz for sharing...

    ReplyDelete
  2. wah..menarik ni...boleh try utk rmbut ku yg gugur

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.