Friday 7 June 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 9

Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni layan Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 9 sambil makan honeydew.. Fullamak.. Kalau bagi sebiji pun habis sebab isteri potong kecik-kecik then campurkan dengan ais dan susu pekat.. Memang meletop.. Habis serta merta.. Lari topik.. Balik kepada topik asal, drama Sebenarnya Saya Isteri Dia Episod 9 malam ni rasanya banyak berkisar kepada situasi tempat praktikal dan di rumah mereka..

Sebagai sinopsis atau jalan cerita drama Sebenarnya Saya Isteri Saya episod 9 malam ni, pengakhirannya episod apabila Firash dan Syaf melawat ingin melawat sites, tetapi tiba-tiba terperangkap disebabkan oleh ada pokok tumbang.. Jadi mereka terpaksa menyewa homestay.. Disebabkan lambat masuk office, Qimy jadi risau dan hampir membuat laporan polis..

#Esok, KL!

4 comments:

  1. he3,, lyan jugak yer ssid..he3..

    ReplyDelete
  2. amboiii!!! pok li layan gak rupenya cita ni..xsangka lak hari ni leh terbuka blog pokli ni..click punya click, tengok2 kawan sendiri..hihihihi

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.