Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 28 June 2013

Inilah disebalik wajah ceria ..

Assalamualaikum w.b.t.. Tiba-tiba banyak betul benda berlaku pagi ni.. Tapi semua tentang kerja.. Layan je la..

Published with Blogger-droid v2.0.10

21 comments:

  1. kelihatan penampakkan imej seperti stress tu Eraz... Istighfar dan chill banyak2 yer...takper...sikit lagi dah nak gi Jumaat dah... lepas tu In Shaa Allah tenang... *_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak.. stress sgt tu.. tak mao tak mao

      Delete
    2. everything ok right now.. ;D

      Delete
  2. no stress2..esok cuti..tu pun bagi yang keje 5 hari jerk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabtu esoknya tu, kerja la.. hehe..

      Delete
  3. bro jangan stress2.. :) senyum sokmo ya.. ^^ dugaan ja tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. senyuman merupakan satu penawar..

      Delete
  4. Wah. Chill yee.. :) Kejap2 ilang la stress tu. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. time2 tak betul, gtu la.. hehe..

      Delete
  5. aiyoyo abang kite , rilek2 . takmo stress stress k :)
    be happy ,

    ReplyDelete
  6. kerja bukan bebanan,, tapi satu pengorbanan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. satu istilah ayat yang menarik.. ;D

      Delete
  7. biasalah.... kerja. memang akan ada stress nya. sabar ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak mia.. tp semua ok je.. time2 je..

      Delete
  8. nampak stress je . chill jela abang eraz . hehe :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.