Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 13 June 2013

Masa ....

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ini dah 13 Jun 2013.. Memang cepat la.. Jika dulu sangat menanti-menantikan bulan Ogos 2013 yang mana ada 6, 7 bulan nak sampai, tapi kini 2 bulan je lagi.. Tapi dalam masa yang berjalan tu, memang tak boleh miss sikit pun sebab setiap masa tu berharga tak kira untuk diri sendiri, keluarga, kawan-kawan dan juga dalam pekerjaan.. Jika yang berlaku itu kurang best, jadikan pengalaman dan teladan.. Jika OK, alhamdulillah..

"Masa itu tidak boleh dikitar semula, oleh itu, usahlah membuang masa.."

15 comments:

  1. x sedar dah nak masuk bulan posa

    ReplyDelete
  2. masa itu emas eradz..gunakan masa itu sebaik mungkin insyallah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah.. utk peringatan bersama..

      Delete
  3. Masa skg mmg pantas berlalu..kdg2 kite tak sedar pun..^^

    ReplyDelete
  4. MEMANG MASA TERLALU PANTAS..SEDAR TAK SEDAR DAH NK HABIS BULAN 6..

    ReplyDelete
  5. sekiranya kita umpamakan masa itu emas, maka hargailah masa itu, tetapi andainya masa itu kita anggap umpama air yang mengalir tanpa waktu dan biarkan ia membazir ...rugilah kita.....

    ReplyDelete
  6. emm toi tu..aku byk membazir lak..

    ReplyDelete
  7. cepat betul kan masa berlalu ? :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.