Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 1 June 2013

Tolong la hormat pemandu lain juga ...

Assalamualaikum w.b.t.. Kaki rasa macam lenguh dah ni.. Jalan Grik - Pasir Puteh jammed giler! Menunggu dengan penuh sabar.. Tapi bila ada kereta yang ambil jalan 'kotor' dengan ambil line kiri, hati sakit giler! Tolong la hormat pemandu lain juga.. Masing-masing ada hala tuju jugak kan.. Nak balik rumah jugak kan.. Bukannya nak tidur atas jalan raya nih..

Published with Blogger-droid v2.0.10

9 comments:

  1. selalu sgt cengini...sbnrnya lg menyusahkan ada la bila amik lane kiri cengitu...sabar pun ada hadnya...aduhaii

    ReplyDelete
  2. kalau situasi begini membuatkan kita hilang sabar.....

    ReplyDelete
  3. agree!! kadang2 terfikir..diorang tak fikir orang lain ke? main sedap diaa jee.. mcm takde perasaan~~

    ReplyDelete
  4. aduhai... geram.. macam ni susah nak sabar..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.