Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 27 June 2013

Nazril Idrus "Nash" Tersingkir Episod 6 - The Apprentice Asia


Assalamualaikum w.b.t.. The Apprentice Asia Musim 1 dah masuk Episod 6 semalam.. Selepas Hanzo tersingkir pada Episod 2 manakala Nik tersingkir di Episod 5, semalam nasib kepada satu-satu peserta Malaysia yang tinggal iaitu Nazril Idrus "Nash" (Pelakon, Pengacara dan juga suami kepada Sazzy Falak) pula tersingkir.. Jadi sekarang, tiada lagi wakil dari Malaysia dalam program The Apprentice Asia Musim 1 ni..

#Eraz tak sempat nak tengok episod semalam sebab baru sampai dari KL.. Tapi dah record awal-awal..

19 comments:

  1. Emm..dah xdak la wakil dr malaysia lg..x best la cmni..huuu

    ReplyDelete
  2. huhuhu... tak puas hati btul.... sepatutnya Dian tu kena pecat dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mgkn dia di pecat sebab rekod2 sebelum ini..

      Delete
  3. la..x de dah wakil Malaysia.=(

    ReplyDelete
  4. tak tengok pun rancangan nie......

    ReplyDelete
    Replies
    1. menarik juga untuk di layan tu..

      Delete
  5. kenapa x india tu yang keluar..hehehe.

    ReplyDelete
  6. nash nie mcm kureng menonjol dlm The Apprentice Asia nie....

    ReplyDelete
  7. sedih kot! better dian yg keluar...

    ReplyDelete
  8. Nash mcm lebih bodek la.. kdg2 tu nmpak nervous & gelabah

    ReplyDelete
  9. alaa . x de dah wakil Malaysia :(

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.