Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 23 June 2013

Masterchef Selebriti Malaysia : Kenchana Devi Selebriti Ke 16 Tersingkir

Assalamualaikum w.b.t.. Kenchana Devi menjadi selebriti ke 16 yang tersingkir dalam Masterchef Selebriti Malaysia Musim 2 menjadikan Celina, Rozita Che Wan dan Syura Top 3.. Malam ni tak sempat nak tengok sebab terpaksa ke KL untuk menghadiri kursus.. Ahad sampai Rabu di KL.. Memang tak sempat nak tengok sepanjang minggu la Masterchef ni.. Kebetulan minggu akhir a.k.a final..

#Siapa di antara mereka yang akan menang??

13 comments:

  1. dah sampai top 3 ye.... tunggu mlm bsk bro....... semi final ditempat remy...... menarik.....

    ReplyDelete
  2. xsabar nak tengok juara jerk...agak-agak sape ek..

    ReplyDelete
  3. tak sabar nak tahu pemenangnya....macam che Ta jer...hehe

    ReplyDelete
  4. Dah tak de lagi yang bleh buat kelakar kat dapur MCSM2

    ReplyDelete
  5. akak tengok malam tadi... mmg dah rasa kenchana keluar sbb markah dia paling sikit pun,...

    ReplyDelete
  6. dah agak dah pon . mesti dia tersingkir ;)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.