Wednesday 5 June 2013

Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan Mei 2013


Assalamualaikum w.b.t.. Seperti biasa pada setiap awal bulan, Eraz akan umumkan blogger yang tersenarai dalam Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulanan.. Kali ini ialah Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan Mei 2013.. Berikut adalah senarainya..


Sekali tahniah kepada Kak Sukma Haron kerana berjaya menempatkan diri di tempat teratas.. Jadi sebagai penghargaan kerana sudi berkunjung dan meninggalkan jejak di blog Eraz, Eraz akan hadiahkan top-up RM 10 kepada beliau.. Tanda penghargaan..

Kepada semua Top 5 yang tersenarai, blog mereka semua akan dimasukkan ke dalam Bloglist Eraz sepanjang bulan Jun 2013 ini.. Tunggu pengomen tegar blog ERAZ FADLI bulan Jun 2013 pula..

UPDATED : Farisha baru sahaja komen di entri ini menyatakan bahawa beliau telah menukar nama dari Diari Sedetik Lebih Farisha kepada Diari Farisha.. Lepas di hitung, jumlah komen Farisha berkedudukan ke-4 paling tinggi.. Nasib baik Farisha maklumkan.. Oleh sebab itu, Eraz masukkan juga link blog Farisha di dalam bloglist Eraz untuk bulan ini menjadikan 6 blog semuanya terpilih.. ;D

15 comments:

  1. tahniah kepada mereka. belum tersenarai lagi untuk bulan ni =D

    ReplyDelete
  2. wahhh , tahniah kpd pengomen. mmg byk pun yg dia komen. hehe

    ReplyDelete
  3. tahniah ya semua... thanks ya eraz... kak mia masih dalam senarai... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx Kak Mia sebab sudi singgah selalu kat sini.. ;D

      Delete
  4. mula2 letak nama diari sedetik lebih farisha..lepas tu, tgh bulan tukar diari farisha..huhu..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah bersama pengomen tegar yang lain.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx Kak Sukma sebab selalu komen sini..

      Delete
  6. hohoo.. ade gak mencelah skit, hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.