Friday 4 January 2013

Menambah bengang rasa hampa!

Menambah bengang rasa hampa!


Menambah bengang rasa hampa! Itu sebenarnya salah satu baris lirik lagu Bengang - Akim AF7.. Entri ni sepatutnya E'raz publish semalam.. Tapi disebabkan memang terlalu sibuk di pejabat, memang tak sempat nak taip idea dalam kepala.. Sampai je office, buka email official kerja, dapat beberapa email yang memerlukan tindakan segera.. Then kul 9.00 a.m, meeting..

Bermula dengan begitu baik tetapi berakhir dengan begitu kurang baik.. Malas nak cerita di sini tetapi yang pasti, tajuk entri ini bermula dengan keadaan di pertengahan meeting dan akhir meeting.. Selesai meeting pukul 12 p.m lebih dan cam biasa, perut dah lapar wei.. Haha.. Tapi sempat belasah nasik di pukul 1.30 p.m juga sebab hal-hal office.. Bengang ni berterusan sehinggalah ke petang.. Dapat keluar office di saat pukul 6.30 p.m.. Pastu kena datang balik pada malamnya selepas maghrib..

Malam tapi, kami (satu office) menganjurkan satu majlis tahlil.. Bertempat di pejabat.. Majlis bermula pukul 8.00 p.m dan berakhir lebih kurang pukul 10.00 p.m.. Semua berjalan dengan baik.. Alhamdulillah.. Semoga tahun baru ini akan menjadi tahun yang lebih baik kepada kami.. Insyaallah..

p/s : Sorry entri terlebih personal.. Hari ni di Kelantan, memang masih hujan.. Ntah bila akan betul-betul berhenti..

4 comments:

  1. busy bro semalam ye... alhamdulillah...siap ada majlis tahlil lagi.....
    tak mau bengang2... kena byk bersabar bro!!!

    ReplyDelete
  2. ade kala kena luahkan perasaan terbuku di hati..kang bertambah bengang pulak..

    ReplyDelete
  3. sbr je la bro..xsmua hari indah.kdg2 kita nak indah dan lebih baik tapi 2 ujian

    ReplyDelete
  4. baguslah buat majlis mcm ni... happy new year juga ye

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.