Friday 11 January 2013

N D Lala Tidak Pernah Menganggap Sharnaaz & Shila Adalah Pasangan Bercinta

N D Lala Tidak Pernah Menganggap Sharnaaz & Shila Adalah Pasangan Bercinta


Assalamualaikum dan Salam Pagi Jumaat.. Hari ni ada masa sikit untuk buka semua akhbar online yang ada..  Jumpa artikel tentang Cucuh rokok, ikat kaki, Farid Kamil nafi Diana Danielle ditahan, Dibaham anjing pak cik dan lain-lain.. Tapi pertama sekali, tentang Shila Amzah dengan kekasih hatinya, Sharnaaz Ahmad serta kenyataan daripada bapa Shila Amzah dalam artikel 'Tak timbul soal kahwin' dalam Berita Harian Online hari ini..

N D Lala Tidak Pernah Menganggap Sharnaaz & Shila Adalah Pasangan Bercinta? ND Lala memang mengakui anaknya intim dengan Sharnaaz, bagaimanapun tidak pernah menganggap mereka adalah pasangan bercinta.. Errrmmmm.. Untuk berita penuh, korang boleh baca berita penuh di SINI.. ND Lala juga memaklumkan tidak menghalang Shila berkawan rapat dengan sesiapa saja asalkan dia mengawasi Shila..

Apa yang boleh ditekankan di sini, bapa Shila bertindak lebih bijak dengan menasihati beberapa perkara yang perlu dibaiki dan lebih fokus menguruskan aktiviti seni Shila supaya lebih maju! Apa-apa pun, Good Luck!

5 comments:

  1. dari gayanya... ND Lala masih belum bersedia untuk melepaskan anak dara beliau kepada mana2 lelaki dan dia mahu anaknya lebih fokus kepada kerjaya seni dan tidak memikirkan soal kahwin terlebih dahulu... ^_^ Wallahualam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat setuju dengan farah..kan kan kan..

      Delete
  2. ND lalala pernah berpengalaman menjadi artis. dia tau mcmane selok belok dunia artis. sbb tu dia tamo shila leka dgn cintan cintun yg belum tentu menjanjikan apa2. dia nak shila fokus sbb shila masih muda lagi :)

    ReplyDelete
  3. alaaa...Shila pun muda lagi...baik dia tumpukan kepada karier yg sedang naik mendadak ni...iye dok..? :)

    ReplyDelete
  4. shila tengak kemuncak kerjaya.....
    sayang kalau dia tak jaga tingkah laku dan biarkan semuanya tenggelam....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.