Tuesday 1 January 2013

Entri Pertama di Tahun 2013

Entri Pertama di Tahun 2013

Mungkin ramai yang bercuti hari ni.. Tapi den yang kerja di Kelantan ni bekerja ya.. Harap maklum ya.. Kelantan tak ambil cuti New Year.. Kelantan kembali hujan tapi tak se'heavy' semalam.. Budak-budak pun dah start sekolah hari ni.. Jalan raya waktu pagi dah kembali sibuk macam biasa waktu budak-budak masuk sekolah.. BTW, kembali ke topik asal..

Dapat DVD / CD Player Panasonic

Rezeki yang tak disangka.. Ahad lepas, sebelah malamnya, E'raz dengan rakan-rakan office termasuklah bos Dato' dan Datin dijemput ke Majlis Guru Jasamu Dikenang 2012 Anjuran Persatuan Bekas Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Malaysia di Kelantan Trade Center.. Kami dijemput sebab ada memberi sedikit sumbangan untuk majlis ini.. Apa yang jadi pada majlis ni, E'raz dah publish di entri INI.. Cuma entri kali ni E'raz nak share tentang cabutan bertuah malam tu..

Rasanya, den la yang susah sekali nak dapat cabutan bertuah.. Tapi malam baru ni, sangkut 1.. Dapat pulak DVD / CD Player Panasonic.. Agaknya sampai bila duk dalam kotak tu? Apa-apa alhamdulillah dan menganggap mungkin permulaan rezeki orang baru.. ;)



Rakan Pejabat

By the way! Selamat Tahun Baru 2013 kepada semua!!

8 comments:

  1. alhamdulillah....
    rezeki tu ...sapa yg nak kasi kan..... DVD player lagi.... BTW.... hadia tahun baru yg ohsem...
    remy pun keje jugak...gigih kat pejabar nie.....he3

    ReplyDelete
  2. aaa petanda tahun 2013 nak bagi luck banyak agaknye ! hehe Aamiin :)
    selamat dua kosong tiga !! :D

    ReplyDelete
  3. SELAMAT BEKERJA..HEHE..KAMI CUTI HARI NI..YEYEYE..

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru abg eraz ! maaf baru sempat review blog abg eraz . http://www.storymuna.com/2013/01/2-review.html :)

    ReplyDelete
  5. pergh... Tahniah erk... waaaaa

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.