Wednesday 2 January 2013

Dahsyatnya Bahtera Nabi Nuh a.s

Rabu, 02 Januari 2013.. Hari ni hari kedua dalam tahun 2013.. Semalam kerja tapi hari ni den ambil cuti ganti sebab kerja hujung minggu lepas.. Penuh dengan aktiviti yang dirancang.. Yang pastinya mesti sekali lagi ke pusat service kereta sebab kes survice last week belum settle.. So hari, masa untuk tukar water pump kereta! Kos? Belum diketahui lagi..

Berbalik ke tajuk entri, Dahsyatnya Bahtera Nabi Nuh a.s tu sebenarnya buku yang E'raz beli baru-baru ni tapi belum sempat nakmbaca secara serius.. Tapi hari ni, dalam pada menunggu kereta siap diservice, boleh la teruskan baca buku ni.. Sangat-sangat-sangat menarik! Siapa yang dah pernah baca?? Komen??

Harap-harap cepat la settle sebab mau balik kampung ni.. Sekarang dah 10.14 a.m..

Published with Blogger-droid v2.0.9

7 comments:

  1. dgr cerita je tp x pernah baca secara serius jugakk..huhu..

    teringin nak ada jugak kisah2 mcm nih..=)

    ReplyDelete
  2. tak pernah membaca buku tu...tapi kisah bahtera nie ada juga pernah dibaca...nanti bro reviewkan pasal buku nie.... boleh berkongsi ilmu...
    selamat service keta bro.....

    ReplyDelete
  3. tak pernah baca lagi, sila buat review nanti eh.. hehehehe :D

    ReplyDelete
  4. saya pula ada beli buku tajuk Dairi Rasulullah SAW masa ke Ranau Sabah baru2 ni..sejuh hati membaca. sama jg lum baca sepenuhnya...tahniah membaca buku2 agama ni rasanya dapat melembutkan hati, insaf pada penderitaan para nabi...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum eraz...betul tu kereta mmg kena servis kalau dah rosak susah jadinya...:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.