Saturday 19 January 2013

Sesuatu di Maharaja Lawak Mega 2012 Akhir

Sesuatu di Maharaja Lawak Mega 2012 Akhir


[Entri ditaip sebelum diumumkan pemenang] Ini cuma pendapat peribadi.. Mungkin juga dipengaruhi oleh mood malam ini.. Hehe.. Akhirnya JOZAN muncul berdua malam ini.. Ternyata kemunculan Johan di Sesuatu di Maharaja Lawak Mega 2012 Akhir ini ditunggu oleh semua penonton terutama peminat JOZAN.. Lawak diaorg nampaknya macam sebelum-sebelum ini juga.. Peace!

SHIRO pada pendapat E'raz diantara peserta yang mungkin boleh diberi perhatian.. SHIRO mungkin boleh mengulangi kejayaan SEPAH.. Tapi untuk malam ini, bergantung kepada rezeki mereka.. Mungkin agak sukar nak lawan peserta yang lebih senior.. BOBOI pun nampaknya meningkat semangatnya di minggu-minggu akhir Maharaja Lawak Mega 2012 ni.. Musim ini mereka lebih menumpukan kepada penyampaian mesej.. Korang rasa kemunculan Nabil macamana?

JAMBU.. Siapa setuju persembahan di segmen pertama mereka lebih menarik? Itu just pendapat personal je.. Tak mustahil JAMBU boleh jadi juara malam ini.. Kumpulan kelima ialah SAY-WHO.. Juga nampaknya memberi persaingan baik punya.. Untuk jadi juara, juga terpulang kepada rezeki mereka.. Mungkin agak susah..

Munculnya 'adegan' percintaan antara Rita Rudaini dan Shah Jazle nampaknya macam tak memberi kesan kepada penonton.. Errrmmmm.. No komen.. Apa-apa pun, tunggu sekejap je lagi, pemenang akan diumumkan! Tunggu.. Lepas diumumkan, E'raz akan update!

UPDATE KEPUTUSAN (Jam 12:14 am) :
Juara : Jozan
Naib Juara : Jambu
Tempat Ke - 3 : Shiro
Tempat Ke - 4 : Boboi
Tempat Ke - 5 : Say-Who

3 comments:

  1. Blurr. Tapi tangan gatal nak mengomen ><

    ReplyDelete
  2. part Rita & Shah tu mmg mcm tak masuk akal sikit la...sebab org tgh gelak2...tibe2 nk kena hadam part romantik pulak... :)

    ReplyDelete
  3. part sehangat asmara tu mcm tak kena langsung.......penonton pun buat tak tahu jer....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.