Sunday 16 June 2013

Selamat Hari Bapa - Setia Seorang Ayah

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ini, 16 Jun 2013 merupakan Hari Bapa yang disambut oleh rakyat Malaysia.. Sempena dengan itu, Eraz nak ucapkan Selamat Hari Bapa kepada my HERO, En. Nawawi yang telah menjaga Eraz daripada kecil sampailah besar panjang.. Umur pun dah 30 tahun sekarang.. Kalau Abah tak jaga anak ni dulu baik-baik, tak mungkin akan menjadi seperti sekarang.. I Love U Abah dan jasa Abah tidak akan dapat dibalas sehingga akhir hayat kerana sangat besar dan bernilai.. Terima kasih..

Selamat Hari Bapa juga kepada bapa mertua, En. Alias yang sudi menerima Eraz masuk ke keluarga dan menyerahkan tanggungjawab menjaga anak sulungnya.. Insyaallah, tanggungjawab berkenaan akan dipikul hingga ke akhir hayat.. Kepada 3 abang kandung, CMJ, EB, JD serta 2 abang ipar, Selamat Hari Bapa juga.. Juga kepada kawan-kawan semua dan rakan-rakan blogger yang telah bergelar bapa dan akan bergelar bapa.. Selamat Hari Bapa..

#Eraz baru nak bergelar bapa.. Doakan semua berjalan denga lancar sehinggalah isteri selamat melahirkan zuriat kami dengan selamat, sihat dan sempurna.. Amin.. Insyaallah..

Extra : Jom baca kisah seorang BAPA / AYAH / ABAH sempena sambutan Hari Bapa ini..

3 comments:

  1. Selamat hari bapa jua kepada bapa-bapa di luar sana bakal yang baru nak menjadi bapa.....semoga menjadi bapa yang bertanggungjawab...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.