Saturday 29 June 2013

Perkahwinan Misha Omar dengan Pilot MAS, Fiross Ezwan Rosly

Perkahwinan Misha Omar dengan Pilot MAS, Fiross Ezwan Rosly

Assalamualaikum w.b.t.. Perkahwinan Misha Omar dengan Pilot MAS, Fiross Ezwan Rosly dijangka akan berlangsung pada Bulan Februari 2014.. Walaupun masih jauh lagi perjalanan untuk menuju ke bulan Februari 2014 itu, kita sebagai sesama umat Islam patut mendoakan semoga ikatan suci berkenaan akan terlaksana tanpa sebarang masalah.. Alhamdulillah, satu lagi masjid akan terbina nanti.. 

Sebelum ini Misha Omar berkali-kali menafikan beberapa gosip tentang penundaan perkahwinan mereka.. Majlis pertunangan Misha Omar dengan Pilot MAS, Fiross Ezwan Rosly telah berlangsung di Kampung Guchil Bayam, Kota Bharu, Kelantan pada 20 Februari 2012.. 

Tahniah sekali atas pendedahan perancangan Perkahwinan Misha Omar dengan Pilot MAS, Fiross Ezwan Rosly yang akan berlangsung pada bulan Februari 2014 nanti.. Walaupun masih jauh perjalanan, at least kita boleh mendoakan agar semuanya berjalan seperti yang dirancang.. Insyaallah..

4 comments:

  1. semoga tiada halangan dan dipermudahkan segala urusan.. Insya Allah.

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan segala urusan :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.