Tuesday 18 June 2013

Acer Aspire P3 Ultrabook pula menjelma ..

Assalamualaikum w.b.t.. Acer Aspire P3 Ultrabook pula menjelma.. Ambil masa beberapa minit untuk baca apa kelebihan dan ciri-ciri yang ada serta harga yang ditawarkan, rasa 'terpikat' la pulak.. Alahai.. Apa yang Eraz cuba selongkar kat SINI, ada banyak juga kelebihannya..

Lagi image, boleh klik SINI..

Acer Aspire P3 – Komputer Definisi Baru
Memperkenalkan Acer Aspire P3 Ultrabook™ boleh ubah dan pengkomputeran peribadi baru.. Aspire P3 juga seperti Vernon yang penuh dengan kejutan. Anda boleh menggunakannya sebagai Ultrabook™ dalam urusan perniagaan, dan menjadikannya komputer tablet jika perlu..

Antara ciri-ciri yang Eraz baca di entri Eyriqazz ialah rekabentuknya yang nampak profesional dan unik.. Bentuk yang kecil dikatakan mudah untuk dimasukkan di dalam beg ketika menaiki kapal terbang.. User friendly, satu requirement bagi bloggers tegar macam Eyriqazz dan kita semua..

Untuk lebih tentang Acer Aspire P3 Ultrabook ni, korang boleh klik SINI..

#Berangan

9 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.